Gå til innhold

Personvernerklæring seprep.no

Denne personvernerklæringen beskriver hvilken informasjon som samles inn og lagres knyttet til nettstedet seprep.no

Ansvar

Behandlingsansvarlig: Stiftelsen SEPREP
Databehandler: Linnea Rådgivning

Opplysninger som samles inn, med unntak av webstatistikk (se nedenfor) lagres og behandles på servere adminstrert av Linnea Rådgivning. Kun SEPREP og Linnea Rådgivning har tilgang til lagret informasjon, med unntak av eventuelle underleverandører i helt særskilte tilfeller.

Webanalyse/Webstatistikk

Stiftelsen SEPREP samler inn opplysninger om besøkende på seprep.no. Formålet med dette er å utarbeide statistikk som vi bruker for å forbedre og videreutvikle informasjonstilbudet på nettstedet vårt. Eksempler på hva statistikken gir oss svar på er; hvor mange som besøker ulike sider, hvor lenge besøket varer, hvilke nettsteder brukerne kommer fra og hvilke nettlesere som benyttes.

Opplysningene behandles i avidentifisert og aggregert form. Med avidentifisert form menes at vi ikke kan spore opplysningene vi samler inn tilbake til den enkelte bruker.

Stifelsen SEPREP bruker pr dato Piwik til å samle inn webstatistikk.

Cookies (informasjonskapsler)

Informasjonskapsler (cookies) er små tekstfiler som plasseres på din datamaskin når du laster ned en nettside.

Følgende cookies brukes på nettstedet:

  • PHPSESSID. Denne cookien brukes for at publiseringsløsningen (TYPO3) skal fungere best mulig. Cookien fjernes fra datamaskinen når du lukker nettleseren.
  • fe_typo3_user. Dette er en cookie som brukes for å håndtere session for en innlogga bruker.

Søk

Stilftelsen SEPREP lagrer informasjon om hvilke søkeord som brukerne benytter. Formålet med dette er å gjøre informasjonstilbudet vårt bedre ved at vi kan finne ut hvilke søkeord som gir treff og hvilket søkeresultater som blir klikket på. Det lagres ikke IP eller annen informasjon knyttet til søkeordene.

Skjema

Stiftelsen SEPREP bruker en løsning for innsending av bestilling av abonnement på Dialog, som lagrer følgende informasjon:

  • IP-adresse for innsender
  • Informasjonen fylt ut i skjemaet
  • Dato og klokkeslett

Hensikten med lagring er å kunne ettersjekke bestillinger/kontroll.

Informasjonen slettes etter 30 dager.